OBCHODNÍ PODMÍNKY KREATIVNÍ ŠKOLY ELMUS BRNO Obsah

  1. Vymezení pojmů
  2. Náplň Kurzů
  3. Uzavření Smlouvy
  4. Cena a platební podmínky
  5. Dárkový poukaz
  6. Změny a zrušení Objednávky
  7. Přístup do výukových prostor
  8. Odpovědnost za škody
  9. Duševní vlastnictví
  10. Odstoupení od Smlouvy
  11. Reklamace
  12. Závěrečná ustanovení

I. Vymezení pojmů
„VOP“ se rozumí tyto Všeobecné obchodní podmínky.

„Poskytovatelem“ se rozumí obchodní společnost Moravia Top Promotions s.r.o. (IČO: 05707374), zastoupená Ing. Petrem Hudlíkem, se sídlem Sevastopolská 340/2, 625 00 Brno, která při uzavíraní Smlouvy jedná v rámci své obchodní činnosti.

„Objednatelem“ se rozumí buď fyzická osoba starší 15 let, která při uzavírání a plnění Smlouvy nejedná v rámci své obchodní činnosti či jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, nebo fyzická či právnická osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

„Kurzem“ se rozumí každý vzdělávací kurz či workshop v nabídce Poskytovatele.

„Cenou“ se rozumí Cena za samostatný Kurz nebo Cena stanovená Poskytovatelem za skupinu Kurzů.

„Rezervací“ se rozumí vyplnění a odeslání internetového formuláře. „Potvrzením rezervace“ se rozumí odsouhlasení/akceptace rezervace ze strany

Poskytovatele.
„Objednávkou“ se rozumí odeslání Ceny kurzu na účet Poskytovatele.

„Předmětem plnění“ se rozumí zboží/služby, které Poskytovatel poskytuje Objednateli na základě potvrzené Objednávky.

„Dárkový poukaz“, kterým se rozumí zboží v podobě poukazu na čerpání Kurzu či skupiny Kurzů v libovolné hodnotě dle výše zaplacené částky.

„Účastníkem“ se rozumí osoba, která se bude skutečně Kurzu účastnit; Účastníkem je Objednatel, popř. příjemce Dárkového poukazu.

„Internetovou stránkou“ se rozumí internetová prezentace dostupná z internetové adresy (URL): http://www.elmus.cz, jejíž provozovatelem je Poskytovatel.

II. Náplň Kurzů

1. Předmětem jednotlivých Kurzů je vzdělávání, prohlubování znalostí a praktický trénink dovedností nejen v hudebních odvětvích jako je DJing, hudební produkce či mixing a mastering napříč různými hudebními žánry, ale také vzdělávání v oblasti digitální kultury, tvorby mediálního obsahu a hudebního PR marketingu.

2. Kurzy vypisuje Poskytovatel dle svých kapacit v rozsahu uvedeném na Internetové stránce. Účastnit se Kurzu je možné až po zaplacení Ceny.

III. Uzavření Smlouvy

1. Podmínkou účinnosti Objednávky je zaplacení Ceny Kurzu. 2. Objednatel platbou za Kurz souhlasí s těmito VOP.

3. Po odeslání platby na účet Poskytovatele či po zaplacení Kurzu v hotovosti na pobočce školy se automaticky uzavírá Smlouva o studiu.

4. Poskytovatel zašle Objednateli potvrzení o zaplacení neprodleně poté, co obdrží platbu od Objednatele.

5. Objednatel je povinen v internetovém rezervačním formuláři uvést všechny Poskytovatelem požadované údaje a skutečnosti.

6. Řádně vyplněnou Rezervaci zašle Objednatel Poskytovateli, a to kliknutím na tlačítko s textem: „Rezervovat kurz“.

IV. Cena a platební podmínky

1. Aktuální Ceny a podmínky uplatnění případných slev z Cen Kurzů jsou vždy uvedeny na Internetové stránce.

2. Zároveň s Potvrzením rezervace jsou Objednateli vždy doručeny také platební podmínky, které blíže stanoví pokyny k úhradě Ceny, zejména tedy číslo účtu, variabilní symbol, datum splatnosti či informace o dalších možnostech platby.

3. Nebude-li Cena uhrazena v termínu uvedeném v platebních podmínkách doručených Objednateli spolu s Potvrzením rezervace, je Poskytovatel oprávněn Rezervaci zrušit, přičemž informaci o zrušení Rezervace obdrží Objednatel od Poskytovatele e-mailem.

4. Cena musí být uhrazena vždy před zahájením Kurzu či skupiny Kurzů. Po zaplacení Ceny není možné požadovat vrácení peněz.

V. Dárkový poukaz

1. Poskytovatel nabízí možnost zakoupení Dárkového poukazu v libovolné hodnotě. 2. Dárkový poukaz lze využít na jakýkoli z aktuálně nabízených Kurzů.
3. Hodnota Dárkového poukazu bude odečtena z Ceny Kurzu.
3. Platnost Dárkového poukazu je 6 měsíců od vystavení.

VI. Změny a Zrušení objednávky

1. Objednatel nemá nárok na vrácení Ceny při překážkách vzniklých na jeho straně, které mu brání v řádném absolvování Kurzu.

2. Jestliže na straně Objednatele vznikne překážka, která mu brání v řádném absolvování Kurzu a řádně se omluví minimálně 72 hodin před jeho začátkem, je možné převést kurzovné na náhradníka nebo využít jiného termínu či Kurzu. Omluvu je potřeba zaslat e-mailem, popř. telefonem, a to konkrétnímu lektorovi, ke kterému je Objednatel přihlášený na Kurz. Kontaktní údaje na lektora dostane Objednatel vždy společně s fakturou do emailu, ještě před zahájením Kurzu.

3. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změny termínů konání či lektorů jednotlivých Kurzů.

4. V případě, že Kurz bude zrušen z důvodu události, která konání Kurzu znemožní (např. nemoc, přerušení dodávky elektrické energie, nedostatečné naplnění Kurzu nebo z důvodu zásahu vyšší moci), zavazuje se Poskytovatel neprodleně informovat Objedntele a přesunout Kurz na jiný termín.

5. Jestliže se Kurz neuskuteční ani v druhém náhradním termínu, má Objednatel právo na vrácení Ceny.

VII. Přístup do výukových prostor

1. Výukové prostory jsou k dispozici Účastníkům po zaplacení Ceny Kurzu v rozsahu a v termínech, které stanoví studijní podmínky příslušného Kurzu.

2. V případě individuální výuky je Účastník povinen domluvit si přístup do výukových prostor předem prostřednictvím svého lektora.

3. V případě skupinové výuky je Účastník povinen dodržovat časový rozpis školy, která s dostatečným předstihem zveřejní na Internetové stránce nebo prostřednictvím e-mailu plán skupinové výuky pro Účastníky v příslušných Kurzech.

4. Poskytovatel má právo z Kurzu vyloučit Účastníka, který se chová nevhodně, narušuje výuku nebo je pod vlivem omamných či psychotropních látek.

5. Účastníci, kteří mají jakékoli specifické, fyzické či zdravotní potřeby, informují Poskytovatele o svých individuálních požadavcích v náležitém předstihu, aby škola byla schopna zajistit odpovídající řešení. Požadavky na individuální potřeby zasílejte na e-mailovou adresu: info@elmus.cz.

VIII. Odpovědnost za škody

1. Účastník je odpovědný za to, že žádné ze zařízení výukových prostor a majetek Poskytovatele nebudou poškozeny, ztraceny nebo ukradeny jako přímý důsledek jeho činnosti.

2. V případě, že budou zařízení výukových prostor či majetek poškozeny, ztraceny nebo ukradeny jako přímý důsledek jednání Účastníka, zavazuje se Účastník uhradit přiměřené náklady na opravu nebo pořízení nového zařízení či majetku.

3. Poskytovatel si zároveň vyhrazuje právo Účastníka, který svým jednáním způsobil škodu ve výukových prostorách, vyloučit z dalšího studia bez nároku na vrácení Ceny již zaplaceného Kurzu.

IX. Duševní vlastnictví

1. Práva k duševnímu vlastnictví, databázi, ochranné známce, autorská práva,

obchodní tajemství (nebo know-how) a práva ke Kurzům jsou a zůstanou výhradním vlastnictvím Poskytovatele.

2. Jakékoli neoprávněné kopírování, šíření, vysílání či využití výukových materiálů, nahrávek nebo textů jinak než pro vlastní studijní účely je zakázáno a bude představovat porušení této dohody a porušení autorských práv.

X. Odstoupení od Smlouvy

1. Objednatel Dárkového poukazu na libovolný Kurz Poskytovatele má v souladu s ustanovením § 1846 ObčZ právo odstoupit od této Smlouvy do 14 dnů od převzetí

Předmětu plnění, kterým je Dárkový poukaz.

2. Objednatel nemůže odstoupit od této Smlouvy, jejíž Předmětem plnění je konkrétní Kurz, neboť se jedná o dodávku služeb vzdělávání v konkrétním termínu.

3. Pokud Objednatel využije práva na odstoupení od Smlouvy, musí o tom informovat Poskytovatele nejpozději do 14 dnů od uzavření Smlouvy, a to prostřednictvím e-mailu na adrese: info@elmus.cz.

4. Jestliže již Objednatel uhradil Poskytovateli Cenu, vrátí Poskytovatel Objednateli uhrazenou Cenu do 14 dnů od doručení odstoupení od Smlouvy, a to na bankovní účet Objednatele, ze kterého byla Poskytovateli Cena uhrazena, nebo na bankovní účet uvedený Objednatelem v odstoupení od Smlouvy.

XI. Reklamace

1. Nesplní-li Poskytovatel povinnosti vyplývající ze Smlouvy řádně a včas, může Objednatel uplatnit své právo na reklamaci služby u Poskytovatele. Reklamace musí být učiněna u Poskytovatele písemně (e-mailem nebo poštou) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne poskytnutí plnění, nebo v případě, že poskytnutí plnění neproběhlo, ode dne, kdy mělo být plnění poskytnuto a zároveň nebylo domluveno náhradní řešení.

2. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne

přijetí reklamace. Tuto lhůtu lze prodloužit pouze se souhlasem Objednatele. Po uplynutí této lhůty má Objednatel právo na odstoupení od uzavřené Smlouvy nebo na slevu z Ceny služby.

3. Poskytovatel vydá osobě, která uplatnila reklamaci, písemné potvrzení o tom, kdy k uplatnění reklamace došlo, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení je požadován. Dále Poskytovatel vydá takové osobě potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a v případě zamítnutí reklamace Poskytovatel vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

XII. Závěrečná ustanovení

1. Tento dokument nabývá účinnosti dne 1. 5. 2023.

2. Poskytovatel je oprávněn tyto VOP aktualizovat. Objednatel je povinen sledovat změny v těchto VOP při každé Objednávce. Aktuální verze VOP je vždy k dispozici na Internetové stránce.

3. Smlouva je uzavírána výhradně v českém jazyce a práva a povinnosti výslovně neupravené v těchto VOP se řídí příslušnými ustanoveními ObčZ. Smluvní vztah mezi Objednatelem a Poskytovatelem se řídí VOP účinnými v okamžiku uzavření Smlouvy.

4. Smlouva je u Poskytovatele uložena jen po dobu nezbytně nutnou po poskytnutí plnění. Tato doba se může prodloužit o dobu potřebnou k vyřízení reklamace či uplatňování práv. V případě odstoupení od Smlouvy ze strany Objednatele, který je spotřebitelem, je smlouva uložena do okamžiku vrácení Ceny a dobu nezbytně nutnou poté. Spotřebiteli je k smlouvě umožněn přístup.

5. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy a k dozoru nad dodržováním povinností podle ZOS je příslušná Česká obchodní́ inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz. Více informací o mimosoudním řešení

sporů mezi Poskytovatelem a Objednatelem je možné najít na adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

6. Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. 5. 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2; více na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.